diumenge, 7 de juny del 2015

Si et quedes amb mi, de Gayle Forman


Si et quedes amb mi
Gayle Forman
Estrella Polar


La Mia, una noia jove del poble d'Oregon, un dia d'hivern surt amb els seus pares i el seu germà amb el cotxe i tenen un accident i tots moren menys ella. Ella queda en coma i ha de decir si es queda amb l''Adam, el seu novio, i desperta orfena, o si marxa amb la seva familia allà on siguin. Tota la seva lliuta interna està explicada amb petits fragments intercal·lats de moments que ella ha viscut durant els últims dos anys fins al dia de l'accident.

A mi m'ha agradat molt i us recomanaria aquest llibre sobretot a les xiques, perquè no només és la típica historia d'amor, sinó que també et fa veure el món d'una altra manera i et fa sentir el dolor que ella sent a la seva situació. 
Jo personalment m'he sentit molt identificada amb la protagonista i ha estat fàcil posar-me a la seva pell. Tot i que la història és una mica trista, al final acaba bé i les parts on recorda el que ha fet durant els últims dos anys estan plens d'amor. M'ha agradat perquè m'agraden les novel·les que tenen alguna història d'amor pel mig, tot i que no sigui l'argument principal del llibre.


Sara Ortiga Sánchez, 3r ESO A