dimarts, 9 de juny del 2015

After. En mil bocins, d'Anna Todd


After. En mil bocins
Anna Todd
Edicions 62



Aquesta és la continuació del primer llibre. Tessa s'acaba de despertar d'un somni. És conscient que tot era massa bonic per ser veritat... Seria possible tornar a somriure quan tot s'ha acabat? Juntament amb el Hardin (el seu amor), els pasaran un seguit d'esdeveniments que cambiaran les seues vides.

A mi m'ha agradat moltíssim. After és una novel·la on ets pots identificar fàcilment amb la història contada, Hardin ha comès un error imperdonable i no sap com solucionar-ho i quan la Tessa ho descobreix, ella no sap com perdonar-lo. Jo el recomanaria a la gent que els agraden aquest tipus de llibres. Per entendre aquest llibre necessites haver llegit el primer de la saga des d'un bon principi. Jo em sento d'una certa manera identificada amb la protagonista, ja que he canviat molt amb la meva manera de ser a causa d'un noi. Al principi no me'n vaig adonar però quan les teves amigues t'ho repeteixen t'acabes adonant de la realitat. Jo vaig acabar sent una persona amb un objectiu i crec que la Tessa té el mateix objectiu, ser ella mateixa sempre.



Mihaela Ceres, 3r ESO A