diumenge, 2 de febrer del 2014

Segon trimestre, d'Àngel Burgas


Segon trimestre
Àngel Burgas
La Galera

El llibre tracta que uns alumnes volen formar un grup però mai no els acaba de sortir bé. Al final criden uns alumnes que se n'havien anat i tornen al grup. El grup es deia el Club de la Cistella. Es deia així perquè es ficaven sota la cistella de bàsquet. 

A mi m'ha agradat molt. El llibre ha estat molt fàcil de llegir i comprendre. També és molt bonic i interessant. 

El recomano perquè és una història que pot passar a la vida real. El recomanaria als joves de la meva edat.

Sheila Canalda Sebastia 2n ESO


A mi no m'agrada llegir, però tant als que us agrada llegir com als que no, us recomano aquest llibre. És molt divertit, personalment, m'ha agradat molt, perquè tracta sobre coses quotidianes, i així l'entens més facilement. El recomano a tots els nens de 1r i de 2n d'ESO. Us agradarà!

Raül Anguera Alcoba de 2n ESO


A mi m'ha agradat molt. Jo recomano aquest llibre als joves de 13 anys pel fet que és molt divertit i qualsevol situcióde les que viuen els protagonistes pot ocórrer a la vida real.

Àlex Checa 2n ESO


Aquest llibre a mi m'agradat molt perquè ha sigut un llibre d'aventures. Jo el recomano a qualsevol persona, perquè és una llibre bastant divertit. Us el recomano!!!

Enric Iniesta Alemany 2n ESO


A mi m'ha agradat moltíssim. El recomanaria als alumnes de 1r d' ESO que vinguen l'any que ve a 2n d'ESO perquè passen coses que et poden passar a tu a la realitat. Parla de nois d'una edat que és pareguda a la teua.

Oscar Anguera Alcoba 2n ESO