dimecres, 29 d’abril del 2009

La Marta, l'amiga de la Sònia Guirado, de Marta Molas Capdevila

T
La Marta, l'amiga de la Sònia Guirado
Marta Molas Capdevila
Empúries

Tracta d'una nena (a la qual li falta un dit de la mà) i un nen (que tartamudeja) que es coneixen perquè dos de la seva classe els fan la vida impossible. Coneixen una nena que neda, la van a veure nedar i la seva entrenadora era la Sònia Guirado (una noia que no té braços). Es van fer amics amb la Sònia i ella els va ajudar a alliberar-se dels dos nens de la classe que els feien la vida impossible.

M'ha agradat molt perquè és una història trista però realista, i a mi m'agraden les històries realistes; a més a més la Marta està orgullosa de ser tal com és i això és molt bo.

El vaig triar perquè a la biblioteca no n'hi havia cap d'amor i ja es feia tard. Al final em vaig decidir per aquest que em va agradar una mica.

El recomano a la gent que li agraden les històries realistes i sensibles.

Natàlia Arasa Bonavila 1r d'ESO